Jom Jenguk!!

Thursday 16 January 2014

Set Berpantang.. Percuma penghantaran dan shaker, add-on pun ada..


Assalamualaikum...

Saya teringin nak meneruskan promosi untuk set berpantang ni dalam blog ni pula..
ini berkadar terus dengan sambutan yang menggalakkan melalui aplikasi Wechat..hihi.. Macam kelakar ayat skema saya ni..

Baiklah.. Set Berpantang lengkap yang terdiri daripada Ostematrix, B-Complex, Vita-lea, Vita-C, Zinc Complex dan ESP ini hanya berharga RM477 sahaja.. Saya tambah kehangatan promosi ini dengan percuma penghantaran secara pos laju ke depan pintu rumah anda bersama dengan shaker yang serba guna..

DAN.... Promosi ini juga melibatkan add-on ALfafa saiz besar yang berharga RM97.50 yang boleh anda semua dapatkan dengan harga serendah RM6x.xx!!

Teruja x?? Apakah khasiat Set Berpantang Shakle ni??

Ostematrix mengandungi Kalsium yang memberikan ibu perlindungan terhadap penghakisan jisim tulang, Magnesium yang membantu sistem perkumuhan dan mengelakkan pembentukkan batu dalam buah pinggang dan juga vit D untuk penyerapan kalsium yang optimum.

B-Complex pula mengandungi semua komponen vitamin B yang diperlukan oleh badan terutamanya dalam proses sintesis tenaga, lemak, protein, dan hormon.

Vita-lea ialah gabungan multivitamin paling komprehensif yang diformulasikan dengan 28 jenis vitamin dan mineral penting.. Perghhh.. Tak dapat nak list kan kat sini.. Banyak sangat..

Vita-C yang bertindak sebagai anti-oksida menyokong kesihatan menyeluruh dengan khasiat yang dapat mempercapat penyembuhan luka dalaman dan luaran bagi ibu.

Zinc Complex diperlukan dalam tindakbalas kimia badan yang membekalkan komponen untuk tumbesaran dan perkembangan tubuh. Terdapat kajian di Amerika yang menyatakan bahawa zinc boleh meningkatkan daya ingatan dan tumpuan..

ESP Shaklee yang bersumberkan soya organik bermutu tinggi, rendah lemak, bebas kalesterol dan kaya dengan asid2 amino penting yang diperlukan oleg tubuh badan. ESP membantu mengekalkan otot, memperbaik tisu badan dan membantu memastikan sistem hormon dan enzim kekal teratur..

Dan akhir sekali, ALfafa.. Kaya dengan pelbagai zat, vitamin dan mineral, alfafa terbukti membantu ramai ibu untuk membekalkan susu ibu yang mencukupi untuk anak mereka..

Dengan pelbagai khasiat yang dibentangkan, adakah anda masih ragu2 dengan kehebatan yang dapat kita perolehi? Promosi sepanjang Januari ini!! Percuma postage dan shaker, juga penjimatan hebat untuk Alfafa.. Sila tempah set ini sekarang bagi mengunci harga set dan add-on ini..

Pembayaran secara ansuran 3kali dialu-alukan.
Nyatakan tarikh anda dijangka bersalin, dan saya akan sediakan pakej anda pada masanya. 
Rundingan dibuka..
Sila tempah set anda cepat2 ya..

SMS/ Whatsapp/ Wechat/ = 016-9399240
PM FB Lampu Kalimantang
emel = gwiyokipena@gmail.com

~Hidayah~

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!