Jom Jenguk!!

Monday 13 January 2014

Set Kehamilan


Assalamualaikum..

Hari ini saya ingin berkongsi dengan anda semua perihal set kehamilan Shaklee yg hingga kini sudah membantu ramai wanita yang ingin melahirkan zuriat sendiri.. Insyaallah.. Semua itu dengan izin dari Allah SWT.. Set kesuburan dan kehamilan ini hanyalah sebagai asbab..


Sepanjang tempoh 9bulan membawa nyawa dalam diri, pastinya tubuh si ibu perlu lebih khasiat untuk berkongsi segalanya dengan nyawa dalam rahim..


Harga untuk Set Kehamilan Asas ini hanya RM286.
Untuk harga Super Berbaloi, hubungi saya di 016-9399240.

Untuk Set Kehamilan yang lengkap..

Vita-lea + B-Complex + Vita-C + Ostematrix + Omega Guard + ESP

= RM582

Harga Super Kebaboom Saya = RM52x.xx

Cepat2 whatsapp/sms/hubungi saya di 016-9399240

PM di FB : lampu kalimantang

Saya ID Shaklee yang arif dan sedia berkhidmat!!


Love All..

Hidayah
AProudCustomer2

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!