Jom Jenguk!!

Wednesday 8 January 2014

Mari Sertai Keluarga Shaklee Saya..


Assalamualaikum...

Sekian lama saya membiarkan kesibukan membataskan masa.. Kini mencuri sedikit masa untuk berkongsi dgn cantik2 dan sihat2 semua tentang keluarga Shaklee saya ini..

Apkah Kelebihan menyertai Keluarga Shaklee saya berbanding dengan orang lain??

Kita semua tahu, bahawa ahli mendapat keistimewaan yang jauh lebih banyak berbanding daripada menjadi pembeli sahaja kan.. Disamping dapat membeli produk dengan harga ahli yang jauh lebih murah, kita juga dapat menjana pendapatan sampingan dalam bentuk point yang boleh kita tukarkan menjadi bonus..

Menjana pendapatan sambil mendapat kesihatan yang baik untuk diri kita dan keluarga adalah nikmat yang paling kita hargai.. Percayalah!!

Sekiranya kita mendapat pesanan daripada pelanggan, kita boleh terus menempah barangan tersebut secara online dan penghantaran terus dilakukan oleh HQ dengan kadar rata RM10 di seluruh semenanjung dan RM20 untuk Sabah dan Sarawak.. Tak perlu simpan stok banyak2 kan...

Jadi, apa tunggu lagi?? Yuran pendaftaran seumur hidup hanya RM65 (harga member kit) dan RM10 (pos semenanjung & RM20 pos Sabah dan Sarawak)

Jom tengok kelebihan2 yg dah dok dalm list ni..


Kelebihan Mendaftar Pengedar Shaklee

- Yuran pendaftaran hanya RM65 (harga member kit) untuk sepanjang hayat ( pos semenanjung RM10, Sbh& Srwk RM20)
- Boleh membeli produk pada harga ahli (penjimatan sehingga 25%)
- Jana pendapatan sambil mendapat kesihatan yang baik untuk seisi keluarga
- Dapat kumpul point and tukar kepada cash bonus setiap bulan
- Tak perlu menyimpan stok, order dari pelanggan boleh terus dibuat melalui sistem online & Shaklee akan terus hantar kepada alamat pelanggan
- Shaklee menawarkan CASH (bonus & incentive), CAR (insentif kereta) & CONVENTION (percutian antarabangsa bertaraf lima bintang serta peluang mengerjakan umrah untuk Muslim)
- Bisnes yg boleh dibuat di mana-mana sebab semuanya online dan di hujung jari~ pakai smartphone je pun boleh

Menarik x? Kan.. Tapi kenapa harus berdaftar di bawah jaringan keluarga saya??

Mestilah ada sebab yang menarik kan..

Anda yang bertuah yang mendaftar dengan saya akan diberi bimbingan superb hebat daripada senior2 melalui group2 Whatsapp dan FB tertutup untuk yang berkenaan sahaja.. Kelas secara online atau offline ni amat penting utk kita memahami selok belok perniagaan..

Bila boleh berhubung melalui online dengan perantaraan laptop dan smartphone, keluarga di sebelah pn boleh.. Anak2, suami, isteri semua pun boleh join sekali..  :)

Dah namanya bimbingan, maka perkongsian tips, marketing plan, product knowledge dan sistem yang mudah untuk berjaya akan turut diselitkan malah amat dititikberatkan.. Kita nak pendapatan sampingan yang bukan saja celah2 gigi kan.. Malah kita nak sedebuk hujan emas yang akan membolehkan kita bukan saja membantu pasangan kita, malah membantu ahli keluarga dan insan2 di sekeliling kita..

Kita akan bersama-sama menempuhi dugaan dan cabaran untuk berjaya..

Tapi harus diingat!! Ini bukan skim cepat kaya..kalau anda sendiri tak usaha memang tak dapat ye..hihihi

Jadi, jangan tunggu2 lagi.. Anda boleh hubungi saya pada bila2 masa.. Insyaallah saya akan cuba balas dan bantu anda sedaya saya..

PM FB - lampu kalimantang
Whatsapp / sms - 016-9399240

Mari kita semarakkan perjuangan mencari keringanan kewangan di samping redha Ilahi.. Insyaallah..


Love all

Hidayah - MTB

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!