Jom Jenguk!!

Saturday 28 December 2013

Lega.. Omega Guard Laris!!


Alhamdulillah..

Beberapa botol Omega Guard telah berjaya dikongsi bersama rakan2 yang amat mementingkan tahap kolesterol sihat dalam badan.. Maklumla, minyak omega ni dapat mengawal tahap kolesterol dalam badan kan..

Di samping tu, Omega Guard jugak membekalkan sumber DHA yang penting untuk otak kita.. Kalau ibu yang mengandung dan menyusukan anak yang makan, anak2 tu pun akan dapat khasiat melalui ibunya.. 2+1 kan..hihihi...

Saya pun sekarang sedang mengambil Omega Guard ni.. Saya tak mengandung atau menyusukan anak.. Tapi saya makan 3biji sehari untuk membantu proses diet sihat saya.. Omega ni kan dapat membantu proses pemecahan lemak jugak kan.. berbaloi2 kan...

Jadi, siapa yang nak join lagi promo yang cuma tinggal 3hari saja ni??

PM/whatsaapp/sms/call jer saya.. Saya sedia melayani anda..
Jangan risau, anda tanya banyak2, tapi jika masih ragu2, pun saya tak marah.. Dapat berkongsi ilmu, saya dapat pahala jugak kan.. Insyaallah..

Love all..

016-9399240
Hidayah~~~

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!