Jom Jenguk!!

Wednesday 13 November 2013

TAWARAN PEMBUKAAN SIHAT CERGAS BAHAGIA BLOG..

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA SEMUA...


bERSEMPENA pROMOSI pertama yang saya anjurkan ini, terimalah ....

VIVIX...



Terdapat pelbagai kelebihan Vivix ni.. Dan saya amat teruja untuk berkongsi dengan anda semua..



Betapa bergunanya dan bertuahnya sebotol cecair yang mengandungi fungsi yang pelbagai ini..

Dibawah ialah testimoni yang dikongsikan oleh rakan-rakan..


Siapa yang memerlukan VIVIX ni???



Makcik Jaimah dah buktikan.. Kita bila lagi??


Oleh itu, bersempena promosi pertama ini, jom kita beli Vivix dengan harga yang amat mengejutkan!!

Harga asal Vivix di pasaran adalah RM4++.00...

Tapi namanya pun promosi kan....

whatssap/sms saya di 016-9399 240 cepat2 untuk dapatkan harga ISTIMEWA!!

Apa yang istimewanya??
Mestila....

RM3++.00 jer!!

Jom serbu!!




cepat2 buat pertanyaan pada saya sekarang...

Sihat Cergas Bahagia..

Love All..

M2B:Hidayah768
016-9399240
 

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!