Jom Jenguk!!

Wednesday 27 November 2013

Anti-oksida Terhebat.~~~~ Vitamin C!!!

Assalamualaikum semua..
Amboi2.. Banyak juga entri yang keluar ni.. Manakan tidak.. Selagi tak habis celoteh tentang produk2 hebat Shaklee ni, selagi tu rasa tak senang duduk uoll..hihihi

So, sekarang kita citer tentang Vitamin C hasil penyelidikan team Shaklee yang mengagumkan ni.. Apa yang kagum tu??

Haaa.... Sebabnya.. Tablet vitamin C ni direka dan dipastikan untuk menjalani pelepasan vitamin C itu sedikit demi sedikit dalam masa 5 jam! Apa maksudnya?? Maksudnya, selepas 5jam kita makan vitamin ni, masih ada lagi khasiat yang baru dilepaskan ke dalam salur darah kita..

Vitamin C kan tak disimpan dalam badan.. Ia akan dikumuh dan dikeluarkan dari badan bila sampai masa.. so, pelepasan lewat ini akan menjamin jumlah vitamin C yang kekal lama dalam badan kita.. Yey!!

Sustained Release Vita-C Plus ni produk hot.. Selalu je abes dalam sistem.. Sebab ramai taikon2 besar yang akan borong once ada stok baru.. Jadinya.. Bila ada, jomla kita borong sekali jugak!!hihi


Vitamin C adalah nutrien yang bertindak sebagai agen antioksidan yang kuat.. Tak hairanlah vit C ni boleh menjadi agen yang berfungsi secara menyeluruh untuk menyokong kesihatan jantung, kesihatan imun, keutuhan sel, serta kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan pembuluh darah..

See.. Banyak sungguh benefitnya..

Jom order!! Harga menarik tertarik untuk cantik2 sihat2 yang whatsapp/sms saya!!
Jangan tunggu lama2 ya..hihihi

Love all
Hidayah768

016-9399240

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!