Jom Jenguk!!

Thursday 28 November 2013

Kegemaran Saya~~Collagen Powder by Shaklee


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.. Tuan2 dan Puan, Cik2 yang semuanya sihat2 dan cantik hensem semuanya.. (Perlu ada calling greet utk lelaki2 ohsem ;)

Hari ni baru sempat nak perkenalkan, satu kegemaran saya, yang saya rasa, secara peribadinya, dah jadi kewajiban diri sendiri ni..hihi

Collagen Powder Shaklee!!

Sesi induksi..





Well..taknak taip banyak2.. Every detail dah ada dalam poster tu.. Yang saya nk citer, pengalaman saya sebagai pengguna..hihi (nk glemer jgk ke??)

Saya jenis yang mempunyai kulit muka yang tak serata kalernya.. Almaklum, matahari tu teman sekerja saya.. ;(  Akan tetapi, setelah penggunaan kolagen ni sebanyak 1 kotak jer, yang saya habiskan dalam sebulan sebab makan 2ari se sachet je, sahabat2 sekerja dah mula soal macam2.. hermmm..

Dorang sendiri yang tegur kulit muka saya nampak lebih cerah, gebu dan serata.. Ohh..lumrah manusia menyebabkan saya malu2 kucing..hihi.. Alhamdulillah.. Tu kesannya yang orang nampak tau.. Apa yang saya rasa??

Err..Sebab selalu tak ambil kisah, saya pun taktau apa perasaannya..hihi..Tapi, kisah dalam bilik air lebih seronok.. (??!!)

Selama ini, sesi mandi pagi adalah sesi di mana akan berkumpullah urat2 rambut yang banyak gugur.. ye.. saya mengalami masalah rambut gugur yang kronik.. Nipis rambut tebalku ini.. Tapi, sejak mengamalkan collagen powder ni, memang nampak beza yang ketara dari jumlah rambut yang gugur tu.. Tipu kalo saya kata bahawa saya kira jumlah rambut tu kan..hihi.. Tapi kita dapat bezakan banyak dan sikit daripada gumpalan yang berselerak di saluran air tu kan..

So, memang collagen ni akan jadi makanan sampingan kecantikan tersayang la.. Dan memang saya hanya amalkannya 2hari sekali.. Superb hasilnya kan..

Dan untuk hasil yang superb ni, anda hanya perlu menghubungi saya untuk mendapatkan harga yang spesel!! Waahh... Dahla khasiat spesel, harga spesel pun ada!! Yey!!


Jom Whatsapp/sms/emel saya cepat2 untuk dapatkan harga yang meletoopss...

Sehingga 30Nov ni, saya tawarkan anda...

FREE POSTAGE!!

Jom!!

Order sekarang..

Love all
Hidayah768
016-9399240 - Whatsapp/sms/call
gwiyokipena@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!