Jom Jenguk!!

Wednesday 19 February 2014

Pasangan Shaklee Super Hot Selling!


Assalamualaikum semua!!!

Semalam dah cerita tentang set2 asas kan..

Arini nak kongsikan plk set2 yang memang selalu laku macam goreng pisang panas.. 

Tahu x kenapa?? Sebab produk2 ni amatlah berbaloi dengan harganya..

Kita ambil contoh set slimming.. Terdiri daripada Lecithin dan Alfafa.. Gabungan lecithin sebagai 'penghalang' lemak daripada tinggal lama dalam badan kita dengan alfafa yang sentiasa ada untuk flush segala keburukan dr dlm akan menyebabkan proses pelansingan kita akan menjadi pantas.. Tapi, jangan dilupakan amalam pemakanan yang baik dan senaman ya.. Itu semua penjamin kesihatan yang berpanjangan baik dan ceria..hihihi


Set breastfeeding adalah A MUST set utk ibu2 yang baru melahirkan anak dan ingin menyusukan anak2 mereka secara ekslusif.. ESP dan alfafa telah berjaya membantu ramai ibu yang menginginkan stok susu ibu yang berpanjangan buat anak-anak mereka..

Set yang paling dekat dengan hati saya ialah Set untuk Sendi dan Tulang.. Sangat berbaloi-baloi tau.. Encik suami saya salah seorang yang mengambil AJHT dan Ostematrix dan berpuas hati.. Selesai masalah lutut dan pergelangan kaki si cinta..hihihi

Set Kecantikan iaitu Vita C dan Vita E amat sesuai untuk kecantikan dalaman dan kulit..

Set Kehamilan asas untu menggantikan vitamin dari klinik kerajaan..

Untuk anak-anak yang cergas dan bijak, Mealshake dan Omega memang telah terbukti.. Nak dapat bukti ?? Jom try!! hihihi

Set Kesuburan dan jerawat boleh digabungkan.. GLA, zinc dan ESP memang berkesan untuk kesuburan dan kulit.. Nak tau lebih lanjut? Whatsapp saya..hihi

Pelbagai kelebihan.. Pelbagai keuntungan.. 

Unik bagi setiap individu.. Unik bagi tiap keperluan..

Untuk khidmat nasihat EKSKLUSIF, hubungi saya segera!

Hubungi saya:
Hidayah
0169399240
~dengan apa cara yang anda selesa~

pm FB : lampu kalimantang

gmail: gwiyokipena@gmail.com

Saya tunggu khabar dari anda!!





No comments:

Post a Comment

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!