Jom Jenguk!!

Monday 1 September 2014

Shaklee Collagen Powder: Promosi September

Collagen yang Super Hebat

Collagen powder dari Shaklee adalah collagen yang paling kecil molekulnya, paling mudah larut dan kurang rasa hanyir. Kolagen ini dihasilkan daripada sisik kulit ikan merah dari laut Jepun. Menjelaskan ketinggian kualitinya, proses pembuatannya adalah di Jepun juga.

Khasiat Collagen powder Shaklee

Manfaat utama kolagen adalah untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Kolagen adalah satu unsur dalam kulit yang mengekalkan bentuk dan keanjalan kulit kita. Maka kekurangan kolagen adalah berkadar langsung dengan masalah kulit seperti kedutan dan warna yang tidak serata.

Saya dan collagen powder Shaklee

Saya mula jayuh cinta pada Shaklee melalui Collagen ini. Hanya sekotak kolagen = 15 sachet telah memberikan sensasi yang hebat terhadap kulit muka saya. Kulit muka saya menjadi lembab dan licin, satu masalah yang amat sukar untuk saya atasi.

Oleh kerana itulah, saya memperkenal #SetSayaCantik yang merangkumi produk - produk yang menyumbang kepada kesihatan dan kecantikan kulit.

Dengan Collagen powder sebagai teraju utama, disertai dengan Vitamin E dan Vitamin C sebagai teman sejati, set ini adalah set EMAS yang menawarkan penyelesaian masalah paling mujarab terhadap masalah kulit. Insyaallah, dengan pengalaman dan pengetahuan saya, saya akan membimbing anda semua untk mengoptimumkan kesan #SetSayaCantik ini terhadap tubuh badan kita..

#SetSayaCantik mengalami promosi seiring dengan promosi Collagen powder. Maka itu, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan set kesihatan super berkesan ini!!

011 32297963
016 9399240
Dayah

Your proud and expert
SID.

2 comments:

  1. Best sangat promosi shaklee bulan ni..suka2

    ReplyDelete
  2. Setuju...promosi shaklee bulan ni mmg meletops... i like!!

    ReplyDelete

Tinggalkan alamat emel anda untuk saya hubungi!!